Človíčkové a zdravé stravování III.

15. 3. 2018

To nám ukázala naše člověnka. Mladší děti jí ochotně natupovaly barvami šatičky, starší holčičky obkreslily a zručně vystřihly ruce paní učitelky, naše malířka Zuzanka namalovala člověnce veselý obličej. Ostatní děti vystřihovaly z reklamních letáčků různé potraviny. Rozdělili jsme se na dvě skupiny – holčičí a klučičí. Holčičky dostaly za úkol „nakoupit“ ze všech nastříhaných obrázků potraviny, které jsou zdravé a podle obrázku potravinové pyramidy je rozdělit do proužků na šatech člověnky. (Pyramida byla dětem předtím vysvětlena.) Naši kluci jsou na tvořivou práci trochu línější, proto dostali tlustého človíčka, kterého měli „vykrmit“ nezdravými potravinami. Vzájemně jsme si svou práci zkontrolovali a prodiskutovali sporné věci. Po dobře vykonané práci jsme se odměnili vlastnoručně vyrobenými jednohubkami. Na vícezrnný chlebík jsme namazali tvarohovo-tuňákovou pomazánku s červenou paprikou. A tak jsme v podobě tvarohu a tuňáka do našeho těla vpravili bílkoviny, dodali mu energii z vícezrnného chleba a vitamín C z papriky. Pak už nám nezbývalo nic jiného než si užít radost z pohybu na čerstvém vzduchu.

Človíčkové a zdravé stravování III. 1Človíčkové a zdravé stravování III. 1Človíčkové a zdravé stravování III. 1Človíčkové a zdravé stravování III. 1Človíčkové a zdravé stravování III. 1Človíčkové a zdravé stravování III. 1Človíčkové a zdravé stravování III. 1Človíčkové a zdravé stravování III. 1Človíčkové a zdravé stravování III. 1Človíčkové a zdravé stravování III. 1
Zpět na výpis