Jídlo a odkud se dostává na náš stůl

Během tohoto projektového dne bylo pro žáky 1. stupně připraveno několik stanovišť. Nejdříve se pomocí vylosovaných kartiček, na kterých byly napsány názvy zvířat žijících na farmě, museli dát do skupinek. Nebylo to ovšem tak jednoduché, aby našli svoji skupinku, museli žáci vydávat pouze zvuk vylosovaného zvířete. V jednu chvíli jsme se všichni cítili, jako bychom opravdu byli někde na farmě a kolem nás byla spousta zvířat. Jednotlivá stanoviště vypadala takto: 1. Výrobky - do záznamového archu vlepit výrobky, které se získávají díky zvířeti, jehož název nese daná skupina. 2. Jak vzniká sýr - čtenářská gramotnost spojená s ochutnávkou různých druhů sýrů. 3. Chuť, čich, hmat - poznej potraviny pomocí smyslů. 4. Polní plodiny - pracovní list s informacemi o polních plodinách. 5. Ovoce a zelenina - roztřídit správně obrázky na regionální a zahraniční. 6. Co obsahuji? - u daných výrobků zkusit uhádnout co nejvíce potravin, ze kterých se vyrábí. 7. Interaktivní tabule - přiřadit správně anglický název k obrázku jídla. Celý projektový den jsme završili výrobou a ochutnávkou pomazánek z domácích potravin (mrkvová, vajíčková, ředkvičková, česneková). Žáci se dozvěděli plno zajímavých informací a zároveň si pochutnali na spoustě zdravých dobrot.

Jídlo a odkud se dostává na náš stůl 1Jídlo a odkud se dostává na náš stůl 1Jídlo a odkud se dostává na náš stůl 1Jídlo a odkud se dostává na náš stůl 1Jídlo a odkud se dostává na náš stůl 1Jídlo a odkud se dostává na náš stůl 1Jídlo a odkud se dostává na náš stůl 1Jídlo a odkud se dostává na náš stůl 1Jídlo a odkud se dostává na náš stůl 1Jídlo a odkud se dostává na náš stůl 1Jídlo a odkud se dostává na náš stůl 1Jídlo a odkud se dostává na náš stůl 1Jídlo a odkud se dostává na náš stůl 1Jídlo a odkud se dostává na náš stůl 1
Zpět na výpis