Dubnová epocha biologie

Ve školním vzdělávacím programu naší školy nalezneme:

“V souvislosti s obdobím vrcholící puberty žáků se vyučování přírodopisu obrací v 7. třídě k biologii člověka. Biologie přináší v tomto období motivy, jež mohou pomoci žákům zodpovědět mnoho otázek, jež tento věk přináší. Ústředním motivem je člověk, ale i tématika výživy a zdravého životního stylu. Jde o oblast, kde se snad nejvíce spojuje s širokým okruhem světa. Nyní je možné navázat mnoho mezipředmětových vazeb, především k vyučování zeměpisu a dějepisu. V úzké návaznosti na vyučování těchto předmětů se zabýváme základními složkami potravy, charakterem potravin a jejich původem. Žáci mohou prožít úzké spojení se světem, z něhož člověk získává svou potravu a který nejrůznějším způsobem ovlivňuje jeho zdraví a nemoc.”

V dubnové epoše se pak žáci mj. zabývali sledováním svého jídelníčku a jeho následným vyhodnocením, připravovali 2 zdravé jednoduché pomazánky, a také se navíc pokusili ve 3 týmech dát dohromady návrhy kompletního denního menu dle zásad Zdravého talíře. Návrhy pak byly předány paní vedoucí školní jídelny, Jitce Krajníkové, a některé pokrmy se pak objeví i v jídelníčku naší jídelny, jak bylo dětem slíbeno.

Dubnová epocha biologie 1Dubnová epocha biologie 1Dubnová epocha biologie 1Dubnová epocha biologie 1Dubnová epocha biologie 1Dubnová epocha biologie 1Dubnová epocha biologie 1Dubnová epocha biologie 1Dubnová epocha biologie 1
Zpět na výpis