Zdravé a nezdravé potraviny ve výuce německého jazyka

V průběhu prvního pololetí jsme se v hodinách Německého jazyka věnovali tématu zdraví. Nejen, že jsme se naučili říci, jaké nás trápí problémy, či co nás bolí, zaměřili jsme se i na naše stravování. Žáci dostali za úkol donést obrázky různých potravin. Doplňujícím úkolem bylo samozřejmě zjistit, jak se dané pochutiny nazývají v německém jazyce. V hodině jsme si o nich společně povídali a rozdělili je na skupinu zdravých a nezdravých. U většiny obrázků, jako byl hamburger či čokoládové tyčinky, jsme si byli jisti, že pro nás nejsou přínosné, avšak nebylo tomu tak vždy. U některých potravin, jako je například maso, se rozvinula debata o tom, zda je zdraví prospěšné či ne. Dívčí část si následně zvolila zdravé, a chlapci zase nezdravé potraviny a společným úsilím obě skupinky stvořily překrásné plakáty, na kterých nechybí ani ručně malované obrázky. Plakáty máme vystavené v učebně Němčiny a můžeme se na ně a novou slovní zásobu kdykoliv podívat a následně ji i použít.

Monika Žabková, učitelka německého jazyka

Zdravé a nezdravé potraviny ve výuce německého jazyka 1Zdravé a nezdravé potraviny ve výuce německého jazyka 1Zdravé a nezdravé potraviny ve výuce německého jazyka 1Zdravé a nezdravé potraviny ve výuce německého jazyka 1Zdravé a nezdravé potraviny ve výuce německého jazyka 1Zdravé a nezdravé potraviny ve výuce německého jazyka 1
Zpět na výpis