Neplýtváme jídlem, a může to být i zábava

20. 2. 2020

Jak se vypořádat s tím, aby se s jídlem neplýtvalo? Snažíme se děti motivovat k tomu, abychom vše, co dostaneme k jídlu snědli. A jak na to? Je běžnou praxí, že děti se domlouvají na velikosti porce. Paní kuchařky na svačinku chystají chleby menších i větších velikostí, do misek dávají ovesnou koši naplněnou z půli, i do vrchovata, nápoj si děti nalévají samy z konviček. Někdy paní kuchařky připraví chlebů více pro ty, kdo si chce přidat. Nicméně, stane se, že nám chleby zůstanou. Pak je tedy nakrájíme na jednohubky a hrajeme s dětmi takovou hru. Zavřu oči a počítám, do kolika bude tác s jednohubkami prázdný☺. Nevěřili byste, jak to funguje. A jednohubkami" se inspirovaly i ostatní třídy, takže zbytků je opravdu minimálně. Cílem je, aby si děti uvědomily, že jídlo není samozřejmost a že paní kuchařky, které ho připravily, do něj vložily svou energii a lásku.

Neplýtváme jídlem, a může to být i zábava 1Neplýtváme jídlem, a může to být i zábava 1Neplýtváme jídlem, a může to být i zábava 1Neplýtváme jídlem, a může to být i zábava 1Neplýtváme jídlem, a může to být i zábava 1Neplýtváme jídlem, a může to být i zábava 1Neplýtváme jídlem, a může to být i zábava 1Neplýtváme jídlem, a může to být i zábava 1Neplýtváme jídlem, a může to být i zábava 1Neplýtváme jídlem, a může to být i zábava 1Neplýtváme jídlem, a může to být i zábava 1Neplýtváme jídlem, a může to být i zábava 1
Zpět na výpis